De snelle ontwikkelingen in de digitale wereld bieden nieuwe kansen voor ondernemers. Zo ook voor Peter Huijsmans, die samen met een bevlogen team van ambachtslieden al ruim 25 jaar designproducten van staal ontwikkeld. Dit voornamelijk voor de business-to-business markt. Vanwege de opkomst en groei van e-commerce zag Peter kansen in een nieuw verdienmodel; het betreden van de online consumentenmarkt. Op het gebied van SEO en SEA werkt Zowmooj samen met Takt Online.
Zowmooj.nl
+483% websitebezoekers via SEO
- E-commerce
- Leadgeneratie
Stalen binnendeuren
- Meerdere #1 posities
- Stijging in het organische verkeer
- Kosten per conversie -40%
Organische vindbaarheid
Al tijdens de ontwikkeling van de website heeft het team van Takt Online rekening gehouden met de organische vindbaarheid van Zowmooj. Zo is er onder andere een sterke blogstructuur neergezet en zijn er diverse landingspagina’s ontwikkeld. Daarnaast wordt de website door Takt Online maandelijks voorzien van nieuwe content. Dit heeft inmiddels zijn vruchten afgeworpen. Zowmooj heeft op meer dan tien zoekwoorden een nummer één posities bemachtigd. In 2021 is het organische verkeer met 483% toegenomen, ten opzichte van 2020. Ook komen er consistent offerte aanvragen uit het organische verkeer.
Advertenties in Google
Voor Zowmooj draaien wij diverse advertentie campagnes in Google, branded en non-branded. In de loop van de maanden hebben we de advertentie relevantie verhoogd, de campagnes ingericht op zoekintentie, niet-converterende zoekwoorden uitgesloten en specifieke landingspagina’s aangemaakt. Hierdoor zijn we er in 2021 in geslaagd de gemiddelde CPC met 25% te verlagen, de CTR met 12% te verhogen en de gemiddelde kosten per conversie met 40% te verminderen. En dit zonder advertentiebudget te wijzigingen!
Vanuit Zowmooj werk ik samen met Patrick en Marloes. Het is een fijne samenwerking doordat ze duidelijk communiceren. Daarnaast zijn ze meedenkend en hebben verfrissende ideeën om het bedrijf vooruit te helpen. Ga zo door!”