ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent Online Marketing - VerbouwApp x Takt Online

Van schets tot video, het verhaal in beeld.

Een video campagne om de doelgroep te informeren én activeren.

Ontdek dit project

Vraag

Op welke wijze kunnen we video inzetten om de doelgroep te informeren en te activeren.

Oplossing

Het creëren van een verhaallijn waarin de gebruikersmotivatie en de oplossing samen worden gebracht.

Resultaat

Meerdere advertorials, gericht op specifieke doelgroepen en kanalen.

Validatie

luisteren, praten, observeren / customer journey / storytelling

Design

videography / merkstijl / storyboarding / motion design / user experience

Blijven innoveren.

Op het gebied van digitalisering heeft de bouwsector nog veel winst te behalen. Dit omdat het een vrij conservatieve markt betreft. De VerbouwApp speelt hierop in door werkprocessen te digitaliseren en op een gebruiksvriendelijke wijze toegankelijk te maken. Hierdoor kunnen de professionals efficiënter (samen) werken.

Een geheugensteuntje voor alle teamleden die betrokken zijn bij het project; aannemers, onderaannemers en opdrachtgevers. De VerbouwApp geeft inzicht in de planning, taken en voortgang van verbouw- en renovatie projecten. Eén waarheid op één centrale plek, gewoon op je mobiel.

Motivatie van de gebruiker als succesfactor.

Online heb je maar een paar seconden om je doelgroep te overtuigen. Met een veeg over het scherm verdwijn je weer uit het beeld. Het is daarom van cruciaal belang dat je de doelgroep op de juiste manier aanspreekt. Door eerst in te spelen op de gebruikersmotivatie of het probleem wat opgelost wordt, trek je de aandacht van de doelgroep. Wanneer de doelgroep zich herkent in een bepaalde situatie zal hij of zij sneller de voordelen inzien van het desbetreffende product of dienst. De kans dat de doelgroep overgaat tot actie wordt hierdoor vergroot.

"Wij hebben samengewerkt om korte maar krachtige video's te maken voor de VerbouwApp. De samenwerking verliep soepel en de video's hebben drie keer zoveel conversies opgeleverd dan onze voorgaande campagnes op Facebook. We zijn super tevreden!"

- Floris Meulensteen, de VerbouwApp

Van schets tot video.

Bij videografie is het belang dat iedereen op één lijn zit. Dit omdat er een hoop bij komt kijken; lichtinval, acteurs, voice-over, animaties etc. Door middel van storyboards kunnen video’s concreet worden gemaakt. Door de inzet van een storyboard kan de video tastbaar worden gemaakt zonder kostbare uren te verspillen. Hierdoor kunnen alle betrokkenen eenvoudig worden geïnstrueerd.

Een video zegt meer dan 1000 woorden.

Steeds meer bedrijven worden zich bewust van de kracht van video. De impact van video is tegenwoordig dan ook niet meer te ontkennen. Wist je dat 80% van de kijkers zich nog een maand lang een videoadvertentie herinnert? En dat 67% van de online consumenten eerder een aankoop doet na het zien van een productvideo op social media? Tekst uit, video aan!

Bron: frankwatching.com