De snelle ontwikkelingen in de digitale wereld bieden nieuwe kansen voor ondernemers. Zo ook voor Peter Huijsmans, die samen met een bevlogen team van ambachtslieden al ruim 25 jaar designproducten van staal ontwikkeld. Dit voornamelijk voor de business-to-business markt. Vanwege de opkomst en groei van e-commerce zag Peter kansen in een nieuw verdienmodel; het betreden van de online consumentenmarkt. De productkennis van Peter in combinatie met de online expertise van Takt Online, leidden tot de perfecte samenwerking. Zo ontstond Zowmooj, dé specialist op het gebied van stalen binnendeuren.
Zowmooj
Van business-to-business naar business-to-consumer
- Website en Webshop
Nieuwe kansen
Terug naar de tekentafel
We zijn écht vanaf het begin begonnen, namelijk bij het creëren van een nieuw merk. Door middel van marktonderzoek en diepte-interviews met de doelgroep hebben we invulling geven aan de waardepropositie en positionering van het merk Zowmooj. Vervolgens hebben we de ideale klantreis in kaart gebracht wat als fundering heeft gediend bij het vormgeven van het brandbook en de website.
Vanuit Zowmooj werk ik samen met Patrick en Marloes. Het is een fijne samenwerking doordat ze duidelijk communiceren. Daarnaast zijn ze meedenkend en hebben verfrissende ideeën om het bedrijf vooruit te helpen. Ga zo door!”
Gebruiksgemak staat centraal
Voor de realisatie van het e-commerce platform hebben wij gebruik gemaakt van een op maat gemaakte WordPress CMS met een WooCommerce integratie. Daarnaast hebben we de website voorzien van een Mollie integratie voor het betaalsysteem en een Calendly integratie voor het inplannen van showroom afspraken. De gebruiksvriendelijkheid van het platform staat centraal. In de technische ontwikkeling is dit terug te zien in de geïntegreerde product configurator. Bezoekers kunnen hierdoor hun ideale stalen binnendeur samenstellen.